Sakrament Małżeństwa

Formalności związane ze ślubem załatwiane są w dwóch etapach:
1. Narzeczeni zgłaszają się 2 – 3 miesiące przed planowanym terminem ślubu. Datę i godzinę można ustalić wcześniej. Potrzebne dokumenty:

  • dokumenty konkordatowe z USC (ważne 3 miesiące)
  • dowody osobiste
  • metryki chrztu do ślubu z parafii chrztu (ważne 6 miesięcy)
  • świadectwa bierzmowania (jeżeli nie ma adnotacji na metryce chrztu)
  • świadectwa ukończenia katechezy przedmałżeńskiej
  • wdowcy – zaświadczenie o śmierci współmałżonka z parafii, w której odbył się pogrzeb

2. Narzeczeni zgłaszają się 2 tygodnie przed terminem ślubu celem spisania protokołu przedmałżeńskiego. Potrzebne dokumenty:

Kartki należy drukować na kartce w formacie A6 (połowa zwykłej kartki zeszytowej).

Poradnia rodzinna przy naszej parafii służy pomocą małżeństwom i narzeczonym. Spotkania umawiane telefonicznie - numer telefonu 600 017 453.

Strona www Duszpasterstwa Rodzin naszej Archidiecezji

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Ok